Thursday, June 30, 2011

Pertemuan dan Perpisahan

Assalamualaikum...

hye semue :)

ari nie saje nak share sikit tentang life aku yang agak serabut kebelakangan nie..
Aku mendapat perkhabaran sedih ari 2..ade la s0rang kawan rapat aku kat fesbuk tu cakap beliau akan jarang 0nline lepas raye nanti.. aku sendiri tak tau nape aku b0leh sedih sangat dengar statement tu.. mengalir air mata aku..yela beliau je kawan aku yang rapat dengan aku dan selalu jadi tempat aku mengadu masalah..
kawan,,jangan tinggalkan aku lama-lama..aku takut bila aku tak de tempat nak luah masalah nanti aku jadi serabut sangat2..
ye,,memang beliau ade bagi aku banyak nasihat yang berguna dan banyak membantu aku dalam bayak hal..  even pasal  makan pun beliau banyak nasihat.. aku happy bila ade 0rang yang sudi membebel kat aku.. sudi melayan kerenah aku nie..

kawan,, aku sangat menghargai segala jasa baikmu itu.. aku sangat berharap engkau xkan pergi meninggalkan aku..kita pernah cakap kan nak jadi kawan selamanya??aku berharap persahabatan kita nie tak kan terputus even kita dah ade family and life masing2..
tak pernah sekali pun aku berkecil hati dengan gurauan kita tu..sebab susah aku nak cari kawan yang dapat bergurau macam 2..terima kasih.. hanya itu yang mampu aku ucapkan kat kau sebagai penghargaan sebab sudi menjadi sahabat aku..

"kehilangan sementara" kau nie mengingatkan aku pada kawan2 sebelum nie yang "menghilang" juga
aku tak nak kau pun jadi cam tu.. pergi meninggalkan aku bersendirian.. sedih,,pedih.. itu je yang dapat menggambarkan perasaan aku time nie..

aku harap cepat la kau kembali nanti ye.. kesian aku b0leh jadi cam 0rang gile gamaknye hahhaha..
aku yakin bahawa setiap pertemuan pasti ade perpisahan tapi aku lebih yakin bahawa tiada apa yang dapat memisahkan persahabatan kita walau kita telah pun berada di dua dunia yang berbeza..

kawan,, di sini aku ingin mem0h0n maaf andainya perlakuanku banyak mengganggu dirimu..
                                sekian,,Terima kasih kawan :)

No comments:

Post a Comment