Sunday, April 22, 2012

kembali pulang...

Assalamualaikum.. salam sejahtera...

ari nie aku nak k0ngsi cerita.. sebenarnye abah aku merupakan pengamal perubatan tradisional @ orang2 selalu panggil sebagai ubat kampung.. hmmm,, dan sebenarnye abah aku dah ajar aku cara2 mengubat tu cuma aku je lum ready lagi nak praktikkan..
kadang2 kalau ramai sangat 0rang yang datang nak berubat 2 aku t0l0ng2 jugak lah.. kesian abah aku.. tak kan aku nak biar abah aku buat s0rang2 kan??abah aku pernah tanye aku same ade nak blaja benda tu ke x tapi xjawab pun abah aku dah ajar dah hehehe..
insyaAllah dapat bantu 0rang tp dalam mase yg same ade jugak yg xbest sebab bila aku dah pandai wat benda nie aku tak b0leh wat kek dan benda2 yang guna serbuk penaik @ seangkatan dengannye...s0,,kalau k0rang nak wat kek jangan bagitau kat aku nanti 'bantat' 0r b0leh baling kat dinding pulak jadinye...

rase best bila kita dapat t0l0ng 0rang tapi mesti ingat.. kita nak t0l0ng 0rang kena la ikhlas.. jangan mengharapkan balasan..


next,, semalam tergerak hati nak k0men2 kt pic 'abg gangster' kesayangan pas2 kit0rang b0rak2 and finally baru aku tau henp0n beliau ilang thats why la kit0rang l0st c0ntact... bayangkan la aku tgh batuk2 + demam dapat b0rak2 ngan 0rang yg aku nanti2kan mestilah mengalir air mate... rindu.... serius rindu sangat2...
bak kate BFF aku... " kalau 0rg 2 bt0l2 syg k0 mst dy cari k0..." aku harap bet0l la 2... aamiin...
sem0ga perhubungan nie berkekalan selamanya...


utk s0me0ne yg baik kt saye,,i'm s0 s0rry... saye dah lame ngn 'abg gengster' sye... sye xnk berpura2 syg kamu sdgkan kt hati saye cuma ingt dy..ikhlaskan segalanya... saya pasti ade lebih ramai lagi perempuan yg terbaik kt luar sane utk awk..
kte masih berkawan lagi rite??

sekian,,penat lak batuk2 nie..insyaAllah selasa nt baru g klinik.. 'abg gengster' jauh laaa.... kalau dekat kan best... hahaha b0leh mintak beliau temankan jumpe cik d0kte... hehehe 0ke la... nunite~~

No comments:

Post a Comment