Wednesday, June 15, 2011

sibuk,,busy...

Assalamualaikum.....
hye sume....

 sihat??? harap semue sihat....
ermmm,,,da lame x menc0ret kat sini... hahahaa skema tetibe hahahaha....
 aku asik busy je sekarang nie...nama p0n student kan?? hehehee meng0nline kan diri
aku ade kenal beberape 0rang kawan yang baek kt faceb00k... aku harap kita b0leh jadi kawan untuk selamanye... aku sayang k0rang sangat2... terima kasih sangat2... terima kasih sebab jadi kawan aku... untuk uncle xev,, thanks sb slalu t0l0ng aku and jadi tempat melepaskan tensi0n hahahaha...
lalink lann0n,, aku harap k0 cepat 0k... d0nt em02 br0~~
uncle jack,, aku da lame xdpt teka teki yang wat saket hati dr k0.. ermm,,anda mmg berbakat jadi m0del ngn p0se2 cam 2 hehehee ;)...(jujur nie... )
aku ramai kawan...kat friendlist selalu bertambah tapi yang rapat ngan aku cuma mereka nie je...

aku tak tau cam ne aku b0le ngam ngan d0rang nie.. maybe ade s0mething special kat d0rang nie..
yeah,, sebab d0rang ikhlas berkawan..selalu t0l0ng aku hahaha aku sangat hargai sume 2... thanks yaww~~

attenti0n : aku da deactivate FB lame hahahaa saje je... abis ari 2 ade s0me0ne cakap k0mpius aku guna FB mane 1... thanks atas teguran anda...

kuase menegur ade di tangan anda tapi  kuase untuk berubah ade d tangan aku hahahaa... tegurlah untuk kebaikan dengan penuh berhemah pasti aku akan terima dan berubah tapi kalau teguran anda itu sekadar menyakitkan hati sekian terima kasih je ye... ehhh,,,,terbebel seketika hahahaa...

lastly,,aku da xde idea nak tulis pape sekian... wassalam...

chaiy0k2 beb!! :)

No comments:

Post a Comment