Sunday, March 27, 2011

kehidupan dan saye :)

Assalamualaikum.....
lame ben0 rsenye teman tak update bl0g nie.. Almaklum ke'busy'an tahap gile...
assignment yg melambak2 + pr0ject.. diri sendiri pn xterurus.. nie pn baru bgn tid0 hehehehe ;)

Aku t'pk ttg degree.. perlu ke aku sambung degree?? kewangan yg xbpe kukuh nie..cm ne nk smbg degree??
ramai 0rg suh smbg degree tp xpnh pk bnd yg aku pk...  mak pn prnh ckp dlu.. kalau aku nk smbg stdy ag,,sile la cari duit sndri hehehe..tp memandangkan dgn situasi dipl0ma nie aku kne pk beribu kali same ade nk sambung degree 0r x...hehehe abaikan dahulu ttg nie...tak m0 kusut2kn kple 0tak..

bahang final smkin terase..stelah d0k belek jadual final tetibe nk ckp cm nie...'perghhhh,,gle r!! cm ne aku nk study seyhhh~~' hahaaha bayangkanlah betape padatnye jadual aku..huhuhu 2 laaa,,sape suh amk 7paper... lantaklah yg pntg aku nk clear sume paper sem nie.. da xnk repeat2 ag...tersiksa maaaa carry2 paper nie... xpe2 aku tau k0 blh buat r0s,,chaiy0k2!!! fighting!!! hahahaa cm nie la care aku utk m0tivate diri sendiri..

Nie nk cite lak xtvt time aku balek umah 2,3 mgu lepas.. 1st week aku balek utk amk xternal,, 2nd week aku balek sb aku nk settle sal xternal 2.. sambil menyelam ,minum air.. alang2 aku da balek 2 aku j0in la skali xtvt mengeteh ngn group 'Kawan Kota Tinggi 0r bl0gnye blog KKT hehehe juz click 0n it... hmmm,,,kt cni ramai 0rg yg k0rg akn kenal...best2 belake... dengan d0rg k0rg akan rase cm 1 family.. ade abg,,akak,,uncle,,untie,,n aku la adik hehehe ;)...
ermm,, time kt umah plak mst la aku hepi sb dpt makan + masak makanan kegemaran aku hehehe.. 2 yg wt aku bahagie.. yelah d0k kt tmpt 0rg kne bli mknn masakan 0rg.. pas2 rasenye pn da laen cite.. kal0 sedap ye untung...kal0 kureng...telan jela r0s,,duit 2 ..hahaha cm 2 la yg aku sllu pk..

Cite ttg mak pulak...Alhamdulillah semakin sehat slps 0perate..mate mak dah nmpk weyyhhhh...hepi gile~~
sejak mate da nmpk nie mak asek bjalan2 je..hehehe smlm time abah tep0n pn abah ade cakap baru balek dr bandar + pasar.. wahh,,jeles i... hahahaa tp bak kate kwn aku " bia laaa,,dulu mak k0 xnmpk,,skg da nmpk".. Alhamdulillah,,aku sgt b'syukur dgn semua nie.. terima kasih Ya Allah...

Ermm,,nape tetibe rase cm gelap je erkk?? jap tgk jam..hehehe pat0t laaa...0rg cakap da tau rabun jgn bace dlm gelap,,aku xmembace tp menagdap lapt0p dlm keadaan gelap hahaha laen kn3?? hehehe 0k lah,,memandangkan ari da nk magrib aku pn nk mandi,,,s0,,2 jela update yg aku dapat pk kn skg..nt aku pk lg entri ape yg nk d share ye... sekian,, Thanks c0z sudi melawat bl0g nie.. tatataa...

No comments:

Post a Comment