Sunday, April 17, 2011

langkah2 menuju ke-20 tahun...

 Assalamualaikum,,salam sejahtera..
hell0,,wazz up guys~~~

busy ben0 mak cik dalam 2,3 minggu nie..haishh,,tid0 p0n x cukup..mate pun da ala2 anak panda mmg sesuai ngn badan makcik yg mmg cm panda nie hahahahaa....


ermm,,based 0n title 2 den nk kab0 nie,,xlame lg besday akan muncul menjelma..makin tue la jawabnye..kurang gembire sb memikirkan semakin banyak benda yg akan d pikirkan n d lakukan..siyes tak0t gile~~

kawan2 yg baek hati nie telah membelanjakan wang mereka utk sh0ping2 besday kami...hahaha TERBAEK r!!! maceh weyhhh!!! jase kalian d kenang.. seingat aku besday aku yg last makan kek adelah 3-5 tahun lepas hehehe lame kn3??
xde sesape yg nk bg adiah ke?? d alu2 kan hahaha XD..

sementare aku mude nie la aku nk enj0y sepuas-puasnye.. xnak pk ape2 yg mengkusutkan keadaan..

sem nie aku da dapat 2 hadiah kal0 x salah kire dr kawan2..time kaseh sume... aku akan simpan sebaek2nye.. nt kal0 rajin aku upl0ad gambar2 kt bl0g nie ye.. tataaaa~~~ nk sambung 'meng0nlinekan' diri...

No comments:

Post a Comment