Friday, June 3, 2011

MATI....

Assalamualaikum... hye sume...
hmmm,,,aku ngah bersedih kt segamat nie,,,s0bs0bs... MATI....
M- mak
A-abah
T-t0l0ng
I-ika..

sem nie agak menguji aku sebab aku x dapat k0lej,,jadual full tahap gile and x sempat nak lunch tengah ari.. s0bs0bs.. Ya ALLAH,, nie betul2 menguji aku...
ingat lagi...
mase part1 aku dapat bilik tingkat 3 tapi aku b0leh tahan lg..
part2 aku terpakse pindah bilik dr depan ke belakang..
part3 aku di tukar k0lej..
part4 aku survive,,terpakse menyusahkan mak abah sb xdpt wet ptptn..
part5 sekarang nie,,aku xdapat k0lej...
YA ALLAH,, aku redha dengan segala ketentuan-MU..
Air mata nie mengalir keluar bila tau result rayuan k0lej aku yang x berjaya 2..
bayangkanlah aku baru je pk x nak susahkan mak abah aku sem nie... semalam aku tep0n abah aku p0n time 2 aku da nangis... sedih weyhhh... aku x sanggup nak menyusahkan mak abah aku lagi...

aku pernah dengar 0rang cakap kalau masa study kita susah mesti time keje kita senang... aku berharap cm 2 la hendaknye... aku kena kuatkan semangat aku untuk lalui hari2 yang bakal mendatang nie...
YA ALLAH,, permudahkanlah jalan hidupku...sem0ga apa yang berlaku padaku ini menyenangkan aku untuk mencapai kejayaan... Amin...

ermmm,,,sekian...thank y0u :)

No comments:

Post a Comment