Wednesday, September 14, 2011

ehemmm..

Assalamualaikum~~
yuhuuu~~

lame rasenye aku x menc0ret kt cni hahaha almaklum kesibukan bekerje membuatkan masa terluang saya berkurangan hahahaha ayat ape nie??ntah aku p0n xtau..
actually aku nak cakap " aku dapat pakwe baru lagi!!!" hahahaa
0rang yang xkenal aku mesti label aku as "Playgirl" k0t tp aku tak rase cam 2 sb lelaki2 tersebut yang meninggalkan aku bukan aku yang tinggalkan d0rang..

ermmm,,aku xdapat nak update bl0g nie sb aku bz ngn assignment and final pr0ject yang melambak2 2.. almaklum.. amek 7 subjek kannnn...

next week da start final examinati0n.. x sangke pejam celik..pejam celik da sampai ujung sem.. macam2 yang aku lalui sepanjan g sem nie.. ade yang best..ade yang x..
n0rmal la 2.. ragam kehidupan.. kalau idup memanjang hepi je x best la kannn...

wish me luck ye dear.. thanks.. d0akan kejayaan aku..

kpd kawan2 yang grad n g praktikal nextsem,,aku akan rindu k0rang..k0rang jgn lupe aku lak tau huhuhu sedihnye ngn perpisahan yg bakal berlaku 2.. tak sangke da 3ta0n kte kenal..kte bersame.. macam2 kenangan antare kte kn?? aku harap k0rang xkan lupekan sume 2.. kalau rajin sila lah dtg ke rumah..

0k nk tid0~ hahahaa 0ut!!! zzzzzzz~~
sekian,,terima kasih~ ;) -penulis bernama-

No comments:

Post a Comment