Sunday, February 19, 2012

bila aku menangis....

murahnye air mata seorang perempuan ini.. sekian lama dipendam akhirnye bebanan masalah menjadi penyebab utk air mata nie mengalir deras tanpa mampu aku menampungnye.. aku tak mampu nak kawal lagi..

YA ALLAH,, ampunilah segala d0sa hamba-MU ini...
YA ALLAH,, permudahkanlah jalan hidupku..
YA ALLAH,, permudahkanlah aku dalam menimba ilmu pengetahuan..
YA ALLAH,, permudahkanlah aku dalam menjawab s0alan peperiksaan..
YA ALLAH,, permudahkanlah aku dalam mencapai kejayaan..
YA ALLAH,, aku cuma insan hina yang lemah dan sering khilaf ya Allah..sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui sama ada yg nyata atau yg tersembunyi..
Ya Allah,, kurniakanlah aku petunjuk-MU.. Ya Allah,, kembalikanlah apa yg telah di ambil drpd aku.. sesungguhnya aku amat memerlukannya.. Ya Allah,, berikanlah aku keyakinan..kurniakanlah aku ketabahan.. sesungguhnya kepada-MU aku memohon.. Amin...

No comments:

Post a Comment