Monday, April 25, 2011

cik G00gle sayang~~

Assalamualaikum,,salam sejahtera...

huiii~~~

selamat menjenguk bl0g yg simple nie..maap la yea aku mmg suke yg simple2 saje..thats why la k0t lect aku tegur "kte nie kne kreatif utk amk subject nie"(k,2010).hehehee..bagi aku setiap 0rg ade taste yg berlainan s0,, nie care aku dan aku gembire dgn care aku,,harap k0rang xkesah..

Eh,,terpanjang lak mukadimahnye hehehe s0rry..0k berbalik kpd tajuk asal,,aku nk ucapkan ribuan terime kasih and l0ve y0u kat Google sayang sbb tanpe beliau siapalah diri ini..phewwitttt~~~ hahahaa sbnrnye aku bersyukur di lahirkan dalam zaman serba m0den nie..study bidang nie..walaupun mencabar tp aku dapat belajar banyak benda baru setiap hari..jutaan terima kasih kpd sese0rang yg di gelar "Uncle" kerana telah menyedarkan aku tentang kewujudan dan khidmat bakti "Google" kepada diriku ini..thanks br0!! :)

Tanpa Google,,aku xde n0te2 yg best utk d bace..
Tanpa Google,,susah la aku nk translate bahase..
Tanpa Google,,aku xde acc Gmail,,kal0 xde Gmail leceh nk antr asgmnt mlalui Email..
Tanpa Google,,aku xdpt search s0mething yg aku perlukan..
Tanpa Google,,aku serabut nk search inf0rmati0n..
Tanpa Google,,aku xdapat bayangkan hidupku tanpa G0ogle..
kerana Google,,sangat berharge..lalalalaa (sampingan semate2) hehehee..

D0k best usha bl0g2 yg aku f0ll0w td tetibe tertarik ngn bl0g s0rg sahabat nie ttg PLAGIARISM.. haah,,tetibe tersedar dari kesilapan diri..maaf kpd tuan empunye gambar..pas nie sye akan pastikan x terc0py paste gambar kalian dgn sengaje.. s0rry...

Lastly,,TERIMA KASIH Google utk segala jasemu ;)

No comments:

Post a Comment