Sunday, April 24, 2011

m0de Final Exam

Assalamualaikum,,salam sejahtera...
hye kiah,,hye bedah,, hye tipah~~

macam da lame x update bl0g nie..dala buruk,,malas nk update lak 2 huhuhu malas ke??? bukan malas tp busy la yunk 0i~~ hahaha hmm,,xnampak ke title 2?? kn da ade tulis m0de final exam seri0usly aku mmg busy.. hmm,,lgpn sem nie aku amk 7subject la weyhh..susa nk manage mase tau tak?? es0k p0n aku ade paper ag kul 9pg,,wahhh,,time2 yg best utk tid0 2 terpakse di korbankan jua utk kebahagiaan mase hadapan..chewahh!! statement x ley bla~~ hahaha.. ermm,,kali nie aku nk cite sket aku blaja ape je sem nie..bak kate 0rang zaman m0den " SHARING IS CARING "

 
semalam aku jawab paper csc204 ( 0perating system) cm nie la yg kt0rg blaja.. banyak kne ingt te0ri..hahaha kne bace n hafal sampai nek gile..

haaa~~ yang nie l0g0 JAVA hehehe penah nampak x?? tipu ben0 kal0 cakap x pnh nmpak huhuhu.. ape yang aku blaja gune Java?? jap ye...
nie la simple pr0gram yg aku mule2 blaja gune java nie..best cume panjang je..td jawab paper p0n cam nk tercabut tangan..panjang berjela weyhh hahaaha

nie plak subject yg aku akan jawab es0k..c0mputer architecture ataupun CSC159..p0wer gak 3 ari bderet ade paper hahaaha ( ayat nk naek kn semangat 2)

nie la buku DS MALIK kesayangan aku..hahahaa tebal b0le tahan.. banyak ilmu ade dalam buku nie.. sangat berjase kat aku k0t..xpe2 27 nt akan ku curahkan sume ilmu yg aku ade utk jawab paper nie ;)

 
database~~ aku suke blaja database sb lect aku sgt sp0rting~~ hepi je masuk claz nie.. sye syg PUAN!!
 
haa last but n0t least ~~ nie namenye html guna javascript..mule2 best,,lame2 pening hahahaa tp kal0 blaja wt bnde nie xngant0k langsung..best gile!!! 2 subject last nie papernye 30hb nie.. chaiy0k2 r0s!!! aku tau k0 mampu lakukannye!!! hahahahaa,,kawan2,,wish me luck ye :)

0k time t0 c0ntinue study~~ tataaa all... :)

No comments:

Post a Comment