Friday, May 20, 2011

cuti3~~

Assalamualaikum yaw~~

lame rasenye aku x menc0nteng + meluah rase kt cni..yela name p0n cuti mst la lepak + tid0 + wt keje umah mane ade mase nk update bl0g hehehe..
kepade sesape yg sllu bace + tertunggu2 update dr aku kt cni aku nk ucapkan bebanyak time kaseh..thanks.. :)

hmmm,,sbnrnye aku di lande masalah 2mgu lps..ntah la 0tak aku cm x berfungsi dgn baek lak time 2..macam2 jd kt aku..

eh,,lpe lak nk bgtw..hehehe 11 hb yg lalu aku da sambut besday yg ke-20 hehehe da bes0 anak mak..well,,cme d belanja makan + dpt baju free dr mak n wish dr ramai kwn2 kt fesbuk tuh.. thanks all!!! luv U lah!!

utk s0me0ne yg dah aku kecewekan 2,,maaf xde niat nk wt cm 2 cume sye b0le ckp sye nk idup bebas tanpe ade sape2 yg stalk sye..cm x selesa.. maaf xjawab call,,x appr0ve awk..kawan sye cakap mungkin sye mberi harapan pd awak..s0,,kt cni sye nk ckp t0l0ng lepaskan sye,,carilah 0rang laen.. sye bukan 0rang baek p0n.. sye jahat..cume mungkin awak xtau cm ne jahat sye tp sye da wt jahat kt awak skrg..awak je xnmpk2 lg kn??..hmmm,,leave me al0ne please...mungkin nie yg terbaek utk kite..sye xnk awak merane sb sye..sye da serik dgn cinte dan sye blum ade mase lg utk pk tentangnye.. maaf!! :(


0k cukup la 2 kan?? ermm,,pg td aku tid0 da dkt  kul 4 semate2 nk abiskna bace n0vel hahaha gile r..500pages dlm mase sehari beb!! nie la rek0d terbaek aku stakat nie hahaha..

ermm,,da seminggu br0adband nie kt tgn aku.. nak cakap "TERIMA KASIH" kat abang aku(bang chik),, sb bagi guna br0adband nie time cuti cam nie.. d0nt w0rry,,next week aku da balek segamat nanti aku pulang ye..time kaseh bebanyak :)

t0 my l0vely mum n dad,,thanks n s0rry sb cuti nie adik banyak menyusahkan mak abah..

ermm,,0k la da xde idea hehehe nt2 la tulis lg..tataaaa~~~

No comments:

Post a Comment