Saturday, May 28, 2011

result aku... :(

Assalamualaikum,,,hye allz~~

hmmm,,,aku baru gak menjejak kan kaki di UiTM segamat yang tercinta nie..result part4 dah keluar 25.5 yg lepas..well,,aku cuma mampu mengucapkan syukur kpd Allah.. Alhamdulillah,,target 2.5 dpt dipenuhi.. Aku bukanlah se0rang yang pandai & rajin s0 aku xtarget tinggi2.. tak sangka plak b0leh capai and xde repeat ape2..  tp sedih gak bila mengenang paper yg blm amk 2.. xpela.. aku redha dgn semua nie.. setiap yg berlaku pasti ade hikmahnye..aku percaya 2.. pasni aku akan berusaha lebih lagi utk dapatkan p0inter yg bagus.. kawan2,,d0akan aku yea..

cerita seterusnya berkenaan dgn perjalanan aku sepanjang hari nie menuju ke segamat.. ermm malas gile nak bangun pagi tapi pikir da beli tiket s0,,nak xnak kena balik jugalah.. pagi2 mak da bising suh bangun hahahaa aku tid0 lewat dalam kul 2.30am s0 agak susah nak bangun pagi tadi hehehee..
abah dgn mak antar aku sampai k0ta..cam bese la..kat bus stand 2..dari situ naek bas pergi larkin pulak..dari larkin menuju ke segamat.. ermm,,ade jumpe mamat hands0me tapi 0leh kerana aku sedar kekurangan diri nie s0,,abaikan je beliau...

n0w aku kat bilik farina...menumpang tid0..hehehe penat b0le tahan gak..
ermm,, 0k lah,,nak rehat...really tired~~ tataaa~~

No comments:

Post a Comment