Monday, May 30, 2011

saket cam 0rang hampir gila!!!

Assalamualaikum... hye!!! :)

ehemm,,, aku nk kab0 nie haaa.... aku da start saket!!! tulun~~~~ saket sangat2!!!
k0rang nak tau sakit ape??? aku sakit.... sakit.... sakit tak dapat tengok cerita "NORA ELENA"

tp aku da lek UiTM s0 tak tang0k cite 2 lagi...waaaa,,,,rindu nak tang0k cite 2~~~

lagi satu,,aku saket hati sb lapt0p aku tak b0leh d0wnl0ad lagu.. cisss!!!! p0t0ng line bt0l laaa~~~

ermmm,,, badan aku aku cepat sakit plak sekarang nie...huhuhu maybe effect dari penambahan usia hahahaa...

aku tak dapat k0lej(bilik)..n0w,,dalam pr0ses rayuan...d0akan aku dapat ye...aku tak nak duduk rumah sewa.. susah w0o..

ape2 p0n,,,life muust g0 0n... chill lex beb!! hahahaa smile always :)

sekian,,terima kasih =)

2 comments:

  1. ingatkan sakit betul tadi apadaa.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. hehehee saje nak wat suspen hahaha btw,, thanks abg zam sb sudi singgah kat sini :)

    ReplyDelete