Saturday, July 30, 2011

selamat BERPUASA :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
hye~ l0ng time n0 see rite??hahahaa

ermm,, firstly,,s0rry la aku mmg berniat nk hupdate bl0g nie tp 0leh kerana jadual aku telah 'membl0k'masa aku s0 xdapat la aku nak laksanakan niat tersebut..

hmmm,,td aku da rem0ve s0me0ne dr fb aku.. bukan ape..aku cuma xminat je ngn ayat beliau 2.. xb0le ke kita menegur secara baik?? xblaja ke adab2 menegur kesalahan kt sk0lah dulu?? saya bukanlah 0rg yg baik tapi saya mencuba utk menjadi baik.. saya xmahu kalau hari2 nampak statement mencarut 2 nanti saya pun akan terpengaruh dgn cara anda and saya pun akan mencarut2 xtentu pasal macam 2.. ingatlah kita nie 0rang islam,,melayu.. tegurlah perkara yang kita tak suka tu secara berhemah..jagalah adab.. bukan ke budi bahasa budaya kita?? ..

eh,,terlebih membebel plak hehehe tujuan sebenar aku update nie sebenarnya nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN DAN SELAMAT BERPUASA selain tu,, aku juga nak ambil kesempatan kat sini nak minta maaf bebanyak jika ada yang tersalah,,terlebih,,terkurang,,terlanjur kata atau perbuatan dan yang seangkatan dengannye.. s0rry ye semua.. aku cuma insan biasa yang sering melakukan kesilapan antara sedar atau tidak..

lastly,, utk insan yg pernah muncul dalam hidup saya 2,, saya tak marah awak.. sebaliknya saya nak mohon kemaafan dari awak.. halalkan semuanya yaa.. terima kasih kerana pernah hadir dalam hidup ini dan memberi satu kenangan utk saya..

sekali lagi SELAMAT BERPUASA :)
sekian..wassalam..

No comments:

Post a Comment