Monday, August 1, 2011

puasa pertama :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
huiii~~

ehemm,,0leh kerana nie bulan puasa yang indah maka aku xnk la mencemarkan bulan nie dengan kata2 yg kurang s0pan dan seangkatan dengannya..

haaa,,,pagi td bef0re subuh aku d hujani bnyk gle msg..sume d0k kejut aku suh aku sahur tapi sayangnye aku baru je terlelap s0 memang adelah menjadi 1 harapan sahaja utk aku bangun pagi hehehe.. maap la ye.. ngant0k amat.. xlarat nak bangun..
kepada semua yang d0k msg aku 2 thanks la ye.. jasa k0rang sangat aku hargai..

td abah aku tep0n..beliau tanya " da masak lum?" erkk?? masak?? apekah?? hahaha aku d0k kt u nie x b0le masak.. cume b0le masak air je hahaha 2 pun guna water heater..s0bs0bs.. sadisnye... rindu plak suasana puasa dgn family.. xpe2 seminggu before raya nanti adik balek ye sume .. ;)

aku tengah survey harga pendrive sbnrnye.. nak cari pendrive yang c0mel dan murah.. hehehe kal0 b0le biarlah berpatutan bentuk dgn harganya.. ermm,,s0rry tangan lenguh hehehe xdapat nak tulis panjang2.. sesape ade inf0 pasal pendrive murah t0l0nglah r0ger2 ye.. 0k lah,, lastly,, kepada sesiapa yang msg aku wish selamat puasa 2 s0rry la aku x balas sb aku xde idea kreatif cm k0rang sume.hehehe...

selamat berpusa n selamat berbuka kpd semua umat islam seluruh dunia :)

No comments:

Post a Comment