Tuesday, August 2, 2011

aduan rakyat edisi UiTM

Assalamualaikum,, salam sejahtera..
hye...

ermmm,,, td aku p0st kt wall ayahanda UiTM.. aku bukan ape sekadar nk wt aduan pasal krisis makanan yg melande uitm nie.. sadis weyhh.. aku da xlarat nk tgk keadaan cm nie..

semalam juni0r aku g bazar kul 5.30 tp makanan dah abis licin.. nasib baek la aku beli makanan awal.. td aku abis claz kul 4 s0 terus g bazar..fuhh!! dgn cuaca yg
terik 2 0rg ramai bersesak2 and pastinye kedai yg jual nasi dikerumuni manusia da cm nk mintak sign artis pun ade gak aku tgk..

Alhamdulillah la aku xdapat mkn nasi tp dpt makan bubur ayam je.. syukur.. sekurang2nye aku still dapat makan..

ermm,,xpela aku da xberape ade m0od utk menc0nteng dgn lbh lama lg disebabkan kena s0und ngn 0rang2 tertentu td..maaf la kalau tulisan saya menyusahkan anda semua.. sekian,,wassalam..

No comments:

Post a Comment