Thursday, August 4, 2011

jahatnya kamu~

Assalamualaikum,, salam sejahtera..
hye~~ :)

ari nie aku nak curhat sket setelah lame aku pendam segale rase nie..

aku xrase aku da ready utk pegang status " in a relationship" sb aku tau xde lelaki yang b0le terima aku seadanya.. xde lelaki yang terima semua kelemahan dan kekurangan aku.. aku tau aku x perfect tapi sekurang2nye t0l0nglah jangan main2 kan hati dan perasaan aku.. aku insan biase.. ade hati dan perasaan.. aku perempuan yang lemah sering bertemankan air mata..

wahai lelaki sekalian,,t0l0nglah jangan permainkan aku.. aku tau aku banyak kekurangan dan aku sedar semua tu.. aku x mengharap pun k0rang jaga hati aku cam hati aku nie kristal tapi aku cuma mintak t0l0nglah berterus terang andai k0rang tak suka aku.. jangan depan cakap lain tapi blakang buat lain..
2 same je cam nak bunuh aku weyhh.. t0l0nglah paham..

jangan sampai aku benci dengan kaum lelaki sume..
sebab kekecewaan aku mase lampau pun belum terubat lagi s0 aku begging sangat2 agar k0rang sume paham.. aku serik la nak kapel2 lagi kalau sume lelaki yang aku kapel nie cume nak wat aku cam anak patung..k0rang nak ke perkara yang sama jadi kat family k0rang?? k0rang ingat BEST sgt ke rase nie?? aku fed-up!! aku give up!! aku benci!!!!! aku xharap 0rang yang aku maksudkan bace entri nie.. aku jugak tak berharap ade 0rang lain yang terase..

kepada si dia yang cuma nak main2 kan aku tu, terima kasih sb da tipu aku idup2,, aku "SALUTE" kt k0 weyhh!!! terima kasih banyak2!!! susah2 aku suh ati nie terima kau,,kau buat aku cam nie kan?? aku sangat hargai semua 2..

sekian sesi luahan hati yang terpendam + terjeruk rasenye.. sekian,,terima kasih~

No comments:

Post a Comment