Monday, August 8, 2011

Tiket 0h tiket~

Assalamualaikum....
salam sejahtera...
hye.... :)

ari nie aku ade mase terluang sket s0 aku nk share 2,3 cte yg aku alami 2,3 ari lepas..

hehehe firstly,,aku agak kecewa + xpuas hati sb sabtu lepas aku 0uting ke terminal bus segamat.. niat di hati nak beli tiket utk balik raye nt tp jawapan dr uncle yg jage kaunter 2 sungguh mengecewakan diri ini..s0bs0bs... "tiket raye minggu depan baru di jual" cisss~~ sadis gile.. bile la aku nak kua utk beli tiket ag?? aku busy tau..

cite ke-2,, aku da clash ngn pakwe aku.. ermm,,beliau mencurangkan dirinye.. beliau mengecewakan aku.. beliau menyebabkan aku benci ngn beliau n ilang kepercayaan pd beliau..tapi yang bestnye ialah,,, aku dapat kenal awek beliau n kit0rang da jadi member rapat tau hahaha tak sangke kami 2,2 mintak clash pada hari yang sama dgn alasan yang sama hahaha.. 2 la sapa suh gatai sangat..

cite ke-3,,aku tak sangke plak lepas aku clash ngn pakwe aku nie ade lagi lelaki yang muncul dalam idup aku hahaha bet0l la 0rang cakap "bunga bukan sekuntum,,kumbang bukan seek0r" Alhamdulillah.. aku tak kan pernah serik mencari cinta nie.. sem0ga aku lebih kuat dan tabah dalam menjalani hidup ini.. amin..

ermm,,0k lah,,aku nak tid0.. ptg nie ade claz tak0t tertid0 dalam claz lak hahaha.. tataaaa~~ wassalam..

No comments:

Post a Comment