Monday, August 15, 2011

kena panah!!

Assalamualaikum...
salam sejahtera...
hyeee.....

ari nie aku nk curhat sikit.. kalau tgk tajuk je mesti 0rang pk kena panah betul kan??

memang aku kena panah tapi bukan kat badan.. aku di panah dengan kata-kata tajam dan sindiran 0leh sese0rang semalam.. aku terpinga-pinga,,sedih,,kecewa dan rasa cam nak nangis selepas baca sms tersebut..

YA ALLAH,, tabahkan hatiku.. sem0ga apa yang di katakan 0leh beliau itu dapat membuka hati aku dan dapat mengubah aku..

di sini aku ingin mem0hon maaf kepada pihak berkenaan yang terlibat.. aku mintak maaf sangat2.. bukan niat aku nak jadi cam nie... bukan aku sengaja nak wat cm 2.. fahamilah aku..jagalah pakwe @ suami anda sebaiknya.. aku berkawan dgn semua 0rang.. aku tak pernah amik kira tentang status mereka as l0ng as korang sudi n=berkawan dgn aku.. aku rase cam nak nangis bila aku se0lah-olah di persalahkan..

k lah aku xnak nangis utk benda2 yang x penting nie di bulan ramadhan nie baik aku menyepikan diri.. sekian..

wassalam..

2 comments:

  1. Chill la ros! tabahkan hati kau eh.
    Tak yah la amik hati sangat dengan orang tuh.
    Relax ya babeh! =)

    ReplyDelete
  2. thanks s0l.. ermm,,xdela jgn la smpai ckp aku nie pmpn mrhn huhuhu.. gle sadis statement 2..

    ReplyDelete